Safeclean diensten
Meer informatie kan u vinden op deze website.
Onze belangrijkste differentiatie:
90% van de reinigingen gebeuren manueel en thuis bij de klanten
100 % veilig, dus ideaal voor waardevolle materialen
indrukwekkende expertise, dat is althans wat veel klanten ons vertellen :), in het verwijderen van moeilijke vlekken
Tal van voor-na behandeling voorbeelden kan u bekijken op instagram
Safeclean visie
De klant informeren omtrent preventief én periodiek onderhoud om zo problemen of ongenoegen te vermijden omtrent:
- vlekken
- plaatselijke vervuiling (vb. loopzones op tapijten, armleuningen bij bankstellen)
Dit kan grotendeels vermeden worden via PROTECTIONPLAN of PREVENTIONPLAN
Meer informatie over protectioplan kan u terugvinden op onze website www.highenddesign.be
(PS. Preventionplan is hetzelfde als protectionplan maar iets duurder omdat Safeclean de behandeling ter plaatse bij de klant zal uitvoeren. Bij protectionplan gebeurt de behandeling door de winkel.)
- voordelig in vergelijking met klassieke safeclean interventie
- kwalitatieve onzichtbare en onvoelbare coating
- onderhoudset met eenvoudige instructies
- gratis service als de klant de vlek niet zelf kan verwijderen
- klant heeft via de servicegarantie een gerust gevoel
Protectionplan werd door Safeclean in samenwerking met een highend designwinkel ontwikkeld om deze uitdaging te realiseren. Protectionplan richt zich voorlopig enkel tot bankstellen maar er wordt bekeken of dit concept ook haalbaar is voor tapijten.
meer info: www.highenddesign.be
Voordelen voor onze partner highend interieurwinkels
Klanten van interieurwinkels verwachten top producten maar ook een topservice, ook voor wat betreft hun aftersales, waarvan onderhoud een belangrijk aspect is!
Safeclean ervaart via zijn klanten, dat onderhoudsadvies een zwak punt is van een aantal interieurwinkels,
- geen advies direct na de aankoop wat toch uitermate er belangrijk is (protectionplan)
- slecht advies bijvoorbeeld nadat een klant een glas wijn op zijn sofa of tapijt gemorst heeft (zout is zo een foute klassieker)
- verkeerde reinigingsfirma doorsturen, vooral het verwijderen van moeilijke vlekken is een ambacht waar veel ervaring en kennis voor nodig is
Via Protectionplan of Preventionplan krijgt de interieurwinkel de mogelijkheid om een topproduct aan te bieden aan zijn klanten,.
Lastige vragen en problemen worden nu door een professionele partner behandeld.
- tevreden klanten
- extra inkomsten
- minder zorgen
Wat we verwacht Safeclean van de interieurwinkel?
Elke klant vrijblijvend informeren over de voordelen van een protection of preventionplan. Vooral omdat elke klant wil weten dat er een degelijk én voordelig concept bestaat dat een perfect onderhoud mogelijk maakt als de instructies opgevolgd worden.
Dit vinden we echt zeer belangrijk!
Wat krijgt de klant aangeboden via een protection of een preventionplan?
- een onzichtbare, niet voelbare vlek en vuilvertragende coating
- onderhoudset met proffesioneel advies , zowel voor 'periodiek onderhoud' als voor 'wat te doen na morsen'
- service garantie als klant de vlek zelf niet kan verwijderen
- gunstige prijs (schaalgroote)
Onze ervaring na 1 jaar protectionplan?
Initieel waren het steeds dezelfde verkopers die het plan verkochten. Een partner interieurwinkel heeft bovenstaande probleem op de vergadering besproken met zijn verkopers. Er werd gewezen op het belang van protectionplan.
Het resultaat was direct zichtbaar in de verkoop.
Begrijpelijk dat een nieuw concept wat tijd en stimulants nodig heeft maar,
Protectionplan is zeker makkelijk en plezierig om voor te stellen omdat U
uw klanten er zeer gelukkig mee zal maken!
Simpel, het kan ons inziens best een routine worden tijdens de verkoop.
PS. Wij denken zelf ook na over hoe protectioplan makkelijk kan voorgesteld worden.
Een tip van een van een van onze partner interieurwinkels:
Een visuele voorstelling op het computerscherm:
- äantonen via voor/na foto's waartoe safeclean in staat is
- toch is dit best te vermijden omdat
- ondanks onze expertise niet elke vlek kan verwijderd worden
- prijzig zonder protectionplan
Alle tips zijn van harte welkom, tenslotte hebben we ervoor gekozen om jullie zo goed én professioneel mogelijk te helpen.
om uw dienst na-verkoop 'onderhoud' te optimaliseren.